cover

Wyzwanie

Wstęp:

Czy da się odpowiedzieć na wyzwanie przyszłości działając tu i teraz?
W T-Mobile Polska jest to możliwe, a wszystko dzięki MAGENTA TALENTS SQUAD - innowacyjnemu, rocznemu  programowi telentowemu skierowanemu do studentów oraz absolwentów, których cechuje ambicja, zaangażowanie, analityczne myślenie i chęć ciągłego zdobywania wiedzy.

 

Cele:
  • rekrutacja najlepszych kandydatów i kandydatek  z grupy docelowej - osób na początku swojej ścieżki zawodowej, bez lub z pierwszymi doświadczeniami w pracy.

  • konsekwentne budowanie świadomość T-Mobile Polska, jako firmy technologicznej.  

 

Rozwiązanie

MAGENTA TALENTS SQUAD to jeden z dwóch programów T-Mobile Polska skierowanych do Młodych. Punktem wyjścia do startu prac było dokładne zrozumienie potrzeby Klienta i jego oczekiwań względem kandydatów. Konsultacje projektowe doprowadziły nas do jednego wniosku - aby Program Talentowy MTS przyciągnął najlepszych, musi w najlepszy sposób angażować i to już od pierwszego zetknięcia się kandydata z ofertą.

Realizacja

W Uszkach lubimy i potrafimy  tworzyć strony, dlatego z myślą o MAGENTA TALENTS SQUAD zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy landing page https://mts.magentateam.pl/. Strona była hubem komunikacyjnym, który zbierał najważniejsze informacje o ofercie, prezentował ścieżki biznesowe wraz z sylwetki liderów/liderek odpowiedzialnych za dany obszar. Design oraz elementy UX/UI zostały zaprojektowane w sposób, który angażował użytkownika i prowadził przez poszczególne sekcje zachęcając do aplikacji. Content photo wykorzystany na stronie to efekt współpracy z Szaban Produkcja, a za wdrożenie odpowiedzialny jest Zespół Asap ninja.

 

 

image 3 v5

 

 

Ruch na stronę kierowaliśmy głównie z Social Mediów - Facebooka, Instagrama, TikToka oraz LinkedIna, a także z działań w Google. Assety, które przygotowaliśmy, miały formę statyczną oraz video. Taktyka mediowa opracowana przez Dom Mediowy Czarna Owca skupiała się na dotarciu do grupy docelowej z wysoką częstotliwościa i przy stałej optymalizacji działań pod kątem efektywności i poziomu realizacji KPI.

 

 

 

 

Po tym, jak kandydat trafił na stronę i zapoznał się z ofertą, mógł aplikować…i już tutaj czekało na niego pierwsze wyzwanie - nietypowy formularz aplikacyjny. Poza odpowiedzią na standardowe pytania, uczestnik procesu rekrutacyjnego miał za zadanie rozwiązać kilka łamigłówek, które sprawdzały jego kompetencje i sposób myślenia. Po założeniu aplikacji i przejściu pierwszego etapu, czekały na niego jeszcze 3, a ostatnim z nich było spotkanie w siedzibie T-Mobile Polska i prezentacja przed Zarządem. 

Wyniki

Program MAGENTA TALENTS SQUAD nie tylko trafił do grupy docelowej, ale również odpowiedział na potrzebę biznesową T-Mobile Polska. Dzięki bliskiej współpracy na linii Agencja-Klient opracowaliśmy kampanię, w toku której pozyskaliśmy blisko 320 aplikacji w miesiąc, wygenerowaliśmy 22 tysiące kliknięć i, co najważniejsze, pomogliśmy w zrekrutowaniu 8 najlepszych kandydatów. Sukces zeszłorocznej edycji MTS potwierdza również tegoroczna odsłona programu, która zakończyła się w czerwcu. Efekt?
Zrekrutowanie 9 uczestników, którzy już niedługo odpowiedzą na pierwsze wyzwania przyszłości :) 

 

 

klient

T-Mobile Polska

zakres działań
  • Kampania świadomościowa
  • Kampania rekrutacyjna
  • UX/UI
  • Strategia
  • Kreacja
  • Social Media
zespół odpowiedzialny za projekt
partnerzy biorący udział w projekcie

Zainspirowało Cię nasze case study? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

Wiemy, jak kreatywnie przyciągnąć dopasowane talenty. Zostaw swój numer telefonu, a oddzwoni do Ciebie nasz konsultant. Umówimy się na pogadUSZKI o Twojej marce pracodawcy.

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Cieszymy się, że chcesz z nami współpracować.

Karol Szczawiński

CEO | Co-founder