Strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz odtwarzacza wideo (YouTube). Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności
Rozumiem i akceptuję
cover

Wyzwanie

Starbucks od ponad 10 lat podbija serca Polaków, serwując kawę w ponad 70 kawiarniach w Polsce. 29 września obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Kawy, który stanowi wyjątkową i naturalną okazję do dania fanom Starbucks odrobiny radości. Celem naszych działań było stworzenie aktywacji, która przypomni fanom Starbucks, za co tak naprawdę lubią markę i chcą spędzać z nią miło czas.

 

Rozwiązanie

Goście Starbucks przekraczając próg kawiarni mają czuć się jak u siebie. Wygodny fotel, wyjątkowa kawa i płynąca w tle muzyka zdecydowanie wpływają na ich pozytywne doświadczenia. Połączyliśmy te elementy, wzbogacając je o muzykę na żywo i stworzyliśmy akcję, której w polskich kawiarniach jeszcze nie było.

 

Wykorzystaliśmy do tego fakt, że goście kawiarni przy składaniu swojego zamówienia podają swoje imię. Czekając na odbiór swojej ulubionej kawy, niespodziewanie mogli usłyszeć improwizowany, pełny komplementów utwór na swój temat. Co więcej, dzięki znajomości imion gości udało nam się wejść z nimi w bezpośrednią interakcję, pozytywnie ich zaskoczyć i wywołać liczne uśmiechy na ich twarzach, tym samym budując pozytywne skojarzenia z marką Starbucks.

Realizacja

 

 

Rezultat

Aktywacja spotkała się nie tylko z bardzo pozytywną reakcją gości kawiarni, ale również tysięcy użytkowników w mediach społecznościowych. Nagrany przez nas materiał wykorzystaliśmy do komunikacji na profilach Starbucks na Facebooku i Instagramie. Przeprowadzoną przez nas aktywacją zainteresowały się także media branżowe, pisały o nas m.in. Nowy Marketing, Wirtualne Media czy Marketing przy kawie.

  • wyświetleń wideo na

    fanpage'u marki

  • wyświetleń relacji

    na Instagramie

klient

Starbucks Polska

zakres działań
  • Social Media
  • Video/TV
  • Akcja kreatywna