Zainspirowało Cię nasze case study? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!
Wiemy, jak kreatywnie przyciągnąć dopasowane talenty. Zostaw swój numer telefonu, a oddzwoni do Ciebie nasz konsultant. Umówimy się na pogadUSZKI o Twojej marce pracodawcy.
Czy codzienna praca musi się ograniczać do standardowych obowiązków? W DANONE jest przestrzeń na to, by robić coś więcej - dla ludzi i planety. Każdy z pracowników ma możliwość angażowania się w inicjatywy charytatywne, korzystając z wpływu jakie daje międzynarodowa firma. To postawa i filar EVP DANONE - “Step out of job description”, które stały się nazwą i osią narracji do nowej komunikacji Employer Brandingowej.
Jak opowiedzieć kandydatom o “Step out of job description” i wartościach HOPE? Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od poznania inicjatyw Danonersów od podszewki i zrozumienia czym są dla nich poszczególne wartości HOPE: humanizm, otwartość, bliskość oraz entuzjazm. Odkrywając ich punkt widzenia oraz dobre intencje, mogliśmy pokazać, że praca w DANONE to coś więcej.
Każda projektowana przez nas kampania opiera się na tym, co dzieje się wewnątrz organizacji. W projekcie “Step out of job description” pokazaliśmy, jak ważną rolę pełnią wartości HOPE. Zagłębiliśmy się w inicjatywy podejmowane przez Danonersów, poznając ich cele, potrzeby oraz sposoby realizacji. Dzięki temu zrozumieliśmy, jak wielką siłą napędową są wartości DANONE oraz serca pracowników. To, jak są ważne, pokazuje również namalowany w biurze na Bobrowieckiej mural, który stał się bohaterem głównego spotu kampanii. W projektowanie wzoru byli zaangażowani sami Danonersi. Relację z malowania muralu wzbogaciliśmy o poetycki slam, który najlepiej oddaje emocje. Film zmontowaliśmy we współpracy z Szaban Produkcja, a za warstwę audio odpowiadała agencja TADADAM.
Wsparciem dla spotu była seria rolek nakręconych z czwórką Danonersów. Każda z nich była poświęcona innej dobroczynnej inicjatywie i wartości HOPE:
Powyższe projekty są najlepszym dowodem na możliwość łączenia codziennej pracy w DANONE z pomaganiem ludziom oraz planecie, a “Step out of job description” to coś więcej niż nazwa akcji.
Wyprodukowane materiały video były częścią kampanii świadomościowej i trafficowej, kierującej do aktualnych ofert pracy w DANONE. Przygotowana przez Uszka i Dom Mediowy Czarna Owca taktyka pozwoliła na osiągnięcie bardzo dobrych wyników kampanii, docierając do osób chcących robić w pracy coś więcej!
Kampanie świadomościowa na Facebooku i Instagramie zrealizowaliśmy na poziomie ponad 150% KPI. Wyniki przełożyły się następnie na sukces w kampanii performance, gdzie dzięki zbudowanej świadomości wokół wartości HOPE mogliśmy efektywnie docierać i motywować do złożenia aplikacji, na oferty pracy w DANONE.
Główny spot prezentujący wartości HOPE, trwający blisko 1 minutę, cieszył się oglądalnością na YouTube na poziomie 70%.
Łącznie uzyskaliśmy aż 5 milionów wyświetleń we wszystkich kanałach dotarcia: Facebook, Instagram, LinkedIn oraz YouTube.
DANONE
Janek Marciniak
Senior EB Consultant
Michał Szczawiński
Head of Creation
Dominika Wróbel
Creative Copywriter
Agnieszka Łukieńczuk
Graphic / Motion Designer
Szaban produkcja
Produkcja photo/video
Czarna Owca
Media
Tadadam
Audiobranding
Wiemy, jak kreatywnie przyciągnąć dopasowane talenty. Zostaw swój numer telefonu, a oddzwoni do Ciebie nasz konsultant. Umówimy się na pogadUSZKI o Twojej marce pracodawcy.