Strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz odtwarzacza wideo (YouTube). Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności
Rozumiem i akceptuję
cover

Wyzwanie

Wstęp:

Czy codzienna praca musi się ograniczać do standardowych obowiązków? W DANONE jest przestrzeń na to, by robić coś więcej - dla ludzi i planety. Każdy z pracowników ma możliwość angażowania się w inicjatywy charytatywne, korzystając z wpływu jakie daje międzynarodowa firma. To postawa i filar EVP DANONE - “Step out of job description”, które stały się nazwą i osią narracji do nowej komunikacji Employer Brandingowej. 

 

Cele:
  • podkreślenie wartości HOPE (Humanism, Openness, Proximity i Enthusiasm) jako fundamentu organizacji DANONE i wszystkich podejmowanych przez nią działań,

  • zbudowanie świadomości marki pracodawcy DANONE jako firmy, w której ważny jest człowiek i jego pozytywny wpływ na środowisko,

  • pokazanie kandydatom i obecnym pracownikom możliwości kreowania własnej ścieżki rozwoju kariery w DANONE.

 

Rozwiązanie

Jak opowiedzieć kandydatom o “Step out of job description” i wartościach HOPE? Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od poznania inicjatyw Danonersów od podszewki i zrozumienia czym są dla nich poszczególne wartości HOPE: humanizm, otwartość, bliskość oraz entuzjazm. Odkrywając ich punkt widzenia oraz dobre intencje, mogliśmy pokazać, że praca w DANONE to coś więcej.

Realizacja

Każda projektowana przez nas kampania opiera się na tym, co dzieje się wewnątrz organizacji. W projekcie “Step out of job description” pokazaliśmy, jak ważną rolę pełnią wartości HOPE. Zagłębiliśmy się w inicjatywy podejmowane przez Danonersów, poznając ich cele, potrzeby oraz sposoby realizacji. Dzięki temu zrozumieliśmy, jak wielką siłą napędową są wartości DANONE oraz serca pracowników. To, jak są ważne, pokazuje również namalowany w biurze na Bobrowieckiej mural, który stał się bohaterem głównego spotu kampanii. W projektowanie wzoru byli zaangażowani sami Danonersi. Relację z malowania muralu wzbogaciliśmy o poetycki slam, który najlepiej oddaje emocje. Film zmontowaliśmy we współpracy z Szaban Produkcja, a za warstwę audio odpowiadała agencja TADADAM. 


Wsparciem dla spotu była seria rolek nakręconych z czwórką Danonersów
. Każda z nich była poświęcona innej dobroczynnej inicjatywie  i wartości HOPE: 

 

  • Ania, współorganizatorka biegu im. Rafała Praśniewskiego, zdefiniowała humanizm jako “empatię i otwartość na ludzi”,

  • o otwartości opowiedziała Jolanta, autorka projektu z okazji Światowego Dnia Wody stworzonego z myślą o najmłodszych,

  • bliskość pielęgnowana jest w takich programach jak DAN EDU, stworzonym przez Jolantę, w którym łączy się partnerów biznesowych, pracowników oraz konsumentów w różnym wieku,

  • entuzjazmem podzielił się Karol, który wraz z Nutricia i Fundacją Kolorowy Świat przygotował kampanię społeczną #17milionów, mającą na celu przełamywanie wśród osób zdrowych bariery społecznej z niepełnosprawnymi dziećmi i ich rodzicami. 

 

Powyższe projekty są najlepszym dowodem na możliwość łączenia codziennej pracy w DANONE z pomaganiem ludziom oraz planecie, a “Step out of job description” to coś więcej niż nazwa akcji. 

 

 

 

 

 

 

Wyniki

Wyprodukowane materiały video były częścią kampanii świadomościowej i trafficowej, kierującej do aktualnych ofert pracy w DANONE. Przygotowana przez Uszka i Dom Mediowy Czarna Owca taktyka pozwoliła na osiągnięcie bardzo dobrych wyników kampanii, docierając do osób chcących robić w pracy coś więcej!

 

Kampanie świadomościowa na Facebooku i Instagramie zrealizowaliśmy na poziomie ponad 150% KPI. Wyniki przełożyły się następnie na sukces w kampanii performance, gdzie dzięki zbudowanej świadomości wokół wartości HOPE mogliśmy efektywnie docierać i motywować do złożenia aplikacji, na oferty pracy w DANONE.

 

Główny spot prezentujący wartości HOPE, trwający blisko 1 minutę, cieszył się oglądalnością na YouTube na poziomie 70%

 

Łącznie uzyskaliśmy aż 5 milionów wyświetleń we wszystkich kanałach dotarcia: Facebook, Instagram, LinkedIn oraz YouTube. 

 

danonest

 

 

klient

DANONE

zakres działań
  • Kreacja
  • Kampania świadomościowa
  • Kampania rekrutacyjna
  • Produkcja video
zespół odpowiedzialny za projekt
partnerzy biorący udział w projekcie

Zainspirowało Cię nasze case study? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

Wiemy, jak kreatywnie przyciągnąć dopasowane talenty. Zostaw swój numer telefonu, a oddzwoni do Ciebie nasz konsultant. Umówimy się na pogadUSZKI o Twojej marce pracodawcy.

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Cieszymy się, że chcesz z nami współpracować.

Karol Szczawiński

CEO | Co-founder