Strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz odtwarzacza wideo (YouTube). Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności
Rozumiem i akceptuję
cover

Wyzwanie

Wstęp:

Toyota Bielany to jedna z kluczowych stacji dealerskich Toyota Central Europe w Warszawie. 
Zlokalizowana na Bielanach, od lat przyciąga do siebie fanów marki swoim podejściem do obsługi Klienta i profesjonalizmem, a wszystko pod hasłem Spokój z Bielan, Technologia z Japonii. Cała branża automotive stale poszukuje nowych kanałów dotarcia i sprzedaży swoich usług. Jest to efekt dynamicznych zmian rynkowych i rosnącej konkurencji. 

Cel:
  • Stworzenie nowego punktu styku z odbiorcą, który nie będzie nosił znamion twardej sprzedaży, a przybliży potencjalnego Klienta do stacji dostarczając mu wartościowych informacji i edukując go. Efektem tego będzie zwiększenie zaufania i zainteresowania ofertą marki.

 

Rozwiązanie

Gdzie najczęściej słuchamy? Różne badania i opracowania dowodzą, że w samochodzie.

“Najwięcej słuchaczy włącza radio w samochodzie, codziennie to aż 11,6 mln osób – już czwarty rok z rzędu jest to najpopularniejsze miejsce słuchania. Na kolejnych miejscach plasują się dom (9,5 mln) i praca (3,8 mln).”

Radio Track, Kantar Polska, 01–12.2022, wszyscy 15–75 lat, zasięg w kwadransach / udział w czasie słuchania


Ale radio to nie jedyne medium, które cieszy się popularnością w drodze do pracy. Drugim są podcasty.

“Zasięg podcastów w Polsce systematycznie rośnie. Wg badania Net Track realizowanego przez niezależny instytut Kantar Polska, z terminem podcasty zaznajomionych jest aż 57 proc. Polaków. Połowa z nich, czyli aż 8,6 mln deklaruje, że ich słucha. 38 proc. ze słuchaczy włącza je co najmniej raz w tygodniu, kolejnych 36 proc. – kilka razy w miesiącu.”


Net Track, Kantar Polska, 01-09.2021

Mając wiedzę o tym, czego słuchają Polacy postanowiliśmy, że naszym nowym kanałem dotarcia do grupy docelowej będą właśnie podcasty. 



Realizacja

Mając pomysł przeszliśmy do działania. Naszą serię nazwaliśmy WRZUĆ NA LUZ. Dobór nazwy nie jest przypadkowy - z jednej strony łączy się bezpośrednio z tematyką motoryzacyjną, z drugiej zaprasza słuchacza do wysłuchania rozmów, które prowadzone są w luźny i przystępny sposób.

W toku rozmów z Agnieszką Roszkowską - Koordynatorką ds. Marketingu doszliśmy do wniosku, że łącząc spojrzenia Klientów stacji z doświadczeniem Doradców Klienta, stworzymy coś wyjątkowego. To trochę jak mieszanka najlepszych składników w przepisie - razem możemy wymieniać się wiedzą, doświadczeniami i promować usługi marki w autentyczny sposób. To co często jest oczywiste dla Doradców, nie zawsze jest oczywiste dla Klienta i vice versa - takie zderzenie dwóch pozornie sprzecznych perspektyw.
W ten sposób osiągnęliśmy efekt luźnej rozmowy, w której przybliżamy potencjalnym Klientom zagadnienia z różnych kategorii  i budujemy świadomość oferty stacji Toyota Bielany. 

 

Za produkcję dźwiękową podcastów odpowiada agencja Tadadam. Proces prac rozpoczął się od kreacji oprawy muzycznej, której podstawę tworzą harmonijne dźwięki wydawane przez samochody elektryczne i hybrydowe Toyota. Muzyka została od podstaw skomponowana dla Toyota Bielany przez Huberta Pyrgiesa i Antoniego Sojkę. Jazzujące pianino, w połączeniu z hipnotycznym kwartetem smyczkowym tworzy kompozycję o klasycznym, a zarazem futurystycznym wydźwięku. Na oprawę muzyczną składają się: intro, outro i dźwięki przekładkowe. W intro, gości podcastu wita właściciel salonu - Aleksander Kopestyński. Podcast jest rejestrowany w przestrzeniach salonu, w których na potrzeby nagrania zaaranżowaliśmy warunki zbliżone do studia nagraniowego, z użyciem pełnego setupu audio oraz częściowej adaptacji akustycznej pomieszczenia. 



BEJBI

 

 

Nieważne czy właśnie jedziesz, czy siedzisz na kanapie - wrzuć na luz i posłuchaj podcastu, który mieliśmy przyjemność wyprodukować dla naszego Klienta.

Posłuchaj!

 

 

klient

Toyota Bielany

zakres działań
  • Produkcja dźwiękowa podcastów
  • Opracowanie KV
  • Social Media
zespół odpowiedzialny za projekt
partnerzy biorący udział w projekcie

Zainspirowało Cię nasze case study? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

Wiemy, jak kreatywnie przyciągnąć dopasowane talenty. Zostaw swój numer telefonu, a oddzwoni do Ciebie nasz konsultant. Umówimy się na pogadUSZKI o Twojej marce pracodawcy.

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Cieszymy się, że chcesz z nami współpracować.

Karol Szczawiński

CEO | Co-founder