Strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz odtwarzacza wideo (YouTube). Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności
Rozumiem i akceptuję
cover

Wyzwanie

Nestle PURINA od początku swojego funkcjonowania napędza innowacje w żywieniu psów i kotów. Od pięciu lat, polski oddział firmy wspiera fundację adopciaki.pl, której misją jest ratowanie bezdomnych zwierząt i promocja odpowiedzialnych adopcji.

 

W 2016 roku PURINA chciała zrobić coś więcej - zwiększyć świadomość fundacji adopciaki.pl wśród miłośników zwierząt i zachęcić ich do wspólnej pomocy. Naszym zadaniem było stworzenie aktywacji, w której za każde kliknięcie na landing page’u, PURINA przekazywała 1 zł na wsparcie programu adopciaki.pl.

Rozwiązanie

Żeby zachęcić ludzi do pomocy adopciakom, skupiliśmy się na pokazaniu najpiękniejszych cech zwierząt – szczerości i bezinteresowności. Chcieliśmy, żeby odbiorcy pomyśleli nie tylko nad losem zwierząt, ale również o swoich postawach wobec nich i przypomnieli sobie sytuacje w których to zwierzaki niosły im pomoc.

Realizacja

Główną osią komunikacji były dwa spoty wizerunkowe, w których przedstawiliśmy historię relacji zwierzaka i jego opiekuna. Każdy z nich przewrotnie pokazywał, jak zwierzęta mogą pomóc nam w nawet najbardziej kryzysowej lub niecodziennej sytuacji.

 

 

Głowa do góry

 

 

Wszystkiego najlepszego

 

 

Spoty emitowaliśmy na Facebook’u, YouTube i w kanałach VOD. Wygenerowanie zasięgu na poziomie 3,3 mln osób pozwoliło nam na przeprowadzenie działań re-marketingowych, których celem było przekierowanie użytkowników na landing page.

 

 

Tam każdy mógł podać łapę adopciakowi i tym samym przekazać w imieniu PURINA 1 zł na rzecz fundacji. Aktywację prowadziliśmy na kanałach social media fundacji adopciaki.pl, marek PURINA oraz partnerów dystrybucyjnych.

 

 

 

 

Akcję wspieraliśmy również działaniami OOH i instore. Adopciaki pojawiły się w kilku miastach i zagościły na sklepowych półkach w formie standów produktowych, wobblerów, shelfstoperów i naklejek podłogowych. Działania trade marketingowe, skupiały się na poinformowaniu konsumentów o wsparciu jakie marki PURINA zapewniają fundacji adopciaki.pl w ramach kampanii. PURINA zdecydowała się na przekazanie 1% dochodu ze sprzedaży wszystkich swoich produktów na działanie programu.

Rezultat

Wyniki kampanii „Pomóż adopciakom razem z PURINA” oraz zaangażowanie użytkowników sprawiły, że wsparcie jakie otrzymały potrzebujące czworonogi przerosło nasze oczekiwania.

  • PLN

    zebranych

    w 2 tygodnie

  • unikalnych

    odsłon strony

  • 3.3 milionów

    odbiorców

    kampanii

  • 6.4 milionów

    kontaków z reklamą

  • tysięcy

    wyświetleń spotów

  • wszystkich

    wyświetleń

klient

PURINA

zakres działań
  • Kampania
  • Social Media
  • WWW
  • Video/TV
  • Print
  • Outdoor
  • Trade