Strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz odtwarzacza wideo (YouTube). Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności
Rozumiem i akceptuję
cover

Wyzwanie

Grupa spółek DANONE to lider polskiego rynku FMCG, który zatrudnia blisko 3 tys. pracowników. Przy dzisiejszej wysokiej konkurencji na rynku pracy, tak duża organizacja potrzebuje odpowiedniego pozycjonowania w świadomości kandydatów. DANONE nie prowadził do tej pory w Polsce działań z zakresu Employer Brandingu i szukał partnera, który da mu niezbędne wsparcie w prowadzeniu komunikacji. Naszym zadaniem było stworzenie strategii i kampanii, która zbuduje wizerunek grupy spółek DANONE, jako pracodawcy z wyboru, którego cechuje dynamiczny rozwój w wielu kategoriach, otwartość i różnorodność.

Rozwiązanie

Wdrożenie kompleksowej strategii Employer Brandingowej w organizacji złożonej z wielu różnych spółek, wymagało od nas dokładnego zrozumienia tożsamości każdej z nich i znalezienia wspólnych wartości. Dzięki spotkaniom z grupami fokusowymi i pogłębionej analizie ankiet, wspólnie z klientem oraz Mają Gojtowską, ekspertem ds. budowy wizerunku i komunikacji, wypracowaliśmy unikalne EVP (Employee Value Proposition) grupy spółek DANONE. Dowiedzieliśmy się, co tworzy kulturę organizacji każdej ze spółek, poznaliśmy motywacje, potrzeby i obawy pracowników od stażystów po profesjonalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem.

Zrozumienie DANONE, określenie zbioru cech, wyróżników i wartości budujących organizację, pozwoliło nam na opracowanie mocno osadzonej w tożsamości marki kampanii. Idea „Nasz DANONE jest dla Ciebie” jest odzwierciedleniem tego, jaką kulturę tworzy DANONE. Hasło przewodnie naszych działań podkreśla stosunek pracowników do firmy oraz pokazuje, że DANONE jest otwarty na ich różnorodność i daje szerokie spectrum możliwości rozwoju w wielu obszarach. Wierzyliśmy, że komunikacja oparta na szczerych i potwierdzonych wartościach, będzie mogła dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i pokazać, że mimo dużej konkurencji na rynku, DANONE jest pracodawcą na którego warto zwrócić uwagę.

Realizacja

Kampanię rozpoczęliśmy od spotu wizerunkowego, w którym wystąpiło pięciu pracowników DANONE z pięciu różnych spółek. Wybór bohaterów, którzy w jednej historii pokażą, jaki jest DANONE było długotrwałym i złożonym procesem. Po wielu spotkaniach, rozmowach i sprawdzaniu różnych konfiguracji wyłoniliśmy pięć zupełnie różnych osobowości, które łączy DANONE. Naszym celem było przedstawienie prawdziwych ludzi i wartości jakie im towarzyszą w DANONE, dlatego przyjęliśmy charakter dokumentu.

Główny spot

 

 

Dodatkowo stworzyliśmy pięć 15- sekundowych spotów, w których skupiliśmy się na każdym z pracowników z osobna. Materiały kierowaliśmy do grup docelowych, które reprezentowane były przez bohaterów spotów. Wszystkie z nich razem z materiałami towarzyszącymi publikowaliśmy na kanałach social media DANONE (Facebook, YouTube, LinkedIn).

Agnieszka

Jacek

 

 

Irena

Zuzanna

 

 

Sebastian

 

 

klient

Grupa spółek DANONE

zakres działań
  • Kampania
  • Social Media
  • Employer Branding
  • Video/TV