Zainspirowało Cię nasze case study? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!
Wiemy, jak kreatywnie przyciągnąć dopasowane talenty. Zostaw swój numer telefonu, a oddzwoni do Ciebie nasz konsultant. Umówimy się na pogadUSZKI o Twojej marce pracodawcy.
PROCAM jest polskim liderem na rynku dystrybucji środków ochrony roślin, nasion i nawozów rolniczych. Firma oferuje rolnikom profesjonalne doradztwo, które opiera się na stale pogłębianej wiedzy i doświadczeniu zespołu Agronomów.
Agronomowie PROCAM to wiodący eksperci na polskim rynku rolniczym. Stanowią oni ważnych partnerów dla rolników na każdym etapie uprawy - od planowania i kalkulacji wysiewu aż po zbieranie plonów. Dzięki połączeniu ekspertyzy doradczej opartej na wiedzy oraz ofercie najwyższej jakości produktów, Agronomowie pomagają ustalić skuteczną strategię działania oraz przewidują i reagują na wyzwania stawiane przez zmienną naturę.
Niemniej jednak, rekruterzy PROCAM napotykają wyzwania związane z pozyskiwaniem kandydatów, mimo perspektyw i prestiżu oferowanych przez pracę Agronoma. Wielu ludzi opuszcza małe miejscowości i przenosi się do dużych miast, rzadko powracając, aby podjąć pracę. PROCAM pragnie jednak pokazać, że branża agrotechniczna może oferować atrakcyjną karierę również dla tych, którzy zdecydują się pozostać w swoich rodzinnych stronach.
Stworzenie kompleksowej strategii employer brandingowej, która zwiększy świadomość PROCAM jako najlepszego pracodawcy w branży rolniczej. Przeprowadzenie kampanii świadomościowej z wykorzystaniem kanałów klienta, takich jak Facebook i YouTube, oraz stworzenie strony karierowej jako centralnego punktu działań rekrutacyjnych.
Przygotowaliśmy strategię employer brandingową, której pierwszym krokiem było przeprowadzenie warsztatów z klientem, aby zrozumieć ich potrzeby, wartości i wyprowadzić EVP.
Nasza nowoczesna strona internetowa ZawodAgronom.pl prezentuje perspektywy rozwoju kariery w branży rolniczej i pozycjonuje markę PROCAM jako najlepsze miejsce do rozpoczęcia lub kontynuowania kariery. Strona zawiera najważniejsze informacje z perspektywy kandydata na temat pracy w zawodzie Agronoma i umożliwia zainteresowanym składanie aplikacji.
Celem strony było budowanie wizerunku PROCAM jako najlepszego pracodawcy w branży agronomicznej, przedstawienie pracy w agronomii jako stabilnej i rozwojowej, a jednocześnie prestiżowej kariery oraz skuteczne rekrutowanie odpowiednich kandydatów. Zawodagronom.pl to platforma, która umożliwiła nam dotarcie do wartościowych kandydatów o zróżnicowanym doświadczeniu i celach zawodowych.
Kolejnym narzędziem w naszej strategii employer brandingowej był spot reklamowy pt. "Kim jest Agronom?". Jego celem było ukazanie potencjalnym kandydatom etosu Agronoma, który składał się z głębokiej wiedzy na temat upraw, profesjonalnego podejścia opartego na potrzebach klienta, silnej chęci rozwoju oraz umiejętności handlowych. Dzięki temu przyciągnęliśmy uwagę i zainteresowanie kandydatów, którzy szukali stabilnego i prestiżowego środowiska pracy.
Seria filmów wizerunkowych z Agronomami PROCAM przybliża charakter ich codziennej pracy, a także kulturę organizacyjną firmy, której motorem napędowym jest rozwój jednostki oraz partnerskie relacje z klientami. Filmy są ważnym elementem strony karierowej zawodagronom.pl, uzupełniając informacje o Agronomii.
W fazie awereness spot wizerunkowy na YouTube osiągnął 91 744 obejrzenia i przebił zakładane KPI o 15%, przy współczynniku VTR wynoszącym od 57% do 70% - warto tu zaznaczyć, że benchmark rynkowy wynosi ok 40%. Oznacza to, że przygotowana kreacja była atrakcyjna dla odbiorców na tyle, że nie zdecydowali się na jej pominięcie. Udało nam się zbudować świadomość PROCAM, jako pracodawcy i skutecznie ją podtrzymywać - kreacje emitowane jako GDN/Discovery osiągnęły 119% KPI a Facebook Video przy założeniu, że odbiorca zobaczy co najmniej 2 sekundy, wyniosło 172% KPI - 57 175 wyświetleń.
W fazie performance publikacje na Facebooku przekierowujące ruch na stronę ZawodAgronom.pl osiągnęły KPI na poziomie 103%, a LinkedIn na poziomie 262% zakładanego.
Działania dla PROCAM nie zakończyły się na jednorazowym opracowaniu strategii i realizowaniu kampanii. Nasza współpraca opiera się na kompleksowym wsparciu employer brandingowym a strategia jest w dalszym ciągu realizowana.
Zawód Agronom został doceniony w konkursie branżowym EBEA 2022!
PROCAM
Michał Szczawiński
Head of Creation
Dominika Wróbel
Creative Copywriter
Janek Marciniak
Senior EB Consultant
Andrzej Górski
Art Director
Beata Korzeniewska
UX/UI Designer
Aga Marat-Głód
Senior Creative
Szaban produkcja
Produkcja photo/video
Asap Ninja
Strona WWW
Maja Gojtowska
Czarna Owca
Media
Wiemy, jak kreatywnie przyciągnąć dopasowane talenty. Zostaw swój numer telefonu, a oddzwoni do Ciebie nasz konsultant. Umówimy się na pogadUSZKI o Twojej marce pracodawcy.