Opracowanie eksperckie „Employer branding w trakcie kryzysu i po nim”
To, że pandemia COVID-19 wywoła kryzys na rynku pracy, jest pewne. Pytanie brzmi jakie działania komunikacyjne marki powinny podjąć, żeby przejść przez jej okres w jak najlepszej kondycji oraz zbudować sobie stabilną pozycję po jej zakończeniu. Razem z Mają Gojtowską i Domem Mediowym Czarna Owca przygotowaliśmy opracowanie o Employer Brandingu w czasach kryzysu, w którym podpowiadamy jak budować wizerunek pracodawcy, kiedy rynek czekają znaczące zmiany.
13 porad o tym jak budować wizerunek pracodawcy w trakcie kryzysu
“Employer Branding w trakcie kryzysu i po nim”, to opracowanie w którym zawarliśmy 13 porad o tym jak budować wizerunek pracodawcy w trakcie kryzysu. Obszernie odnosimy się również do tego jak tworzyć grunt pod przeprowadzanie kryzysowych rekrutacji, i jak zbudować unikalny, medialny ekosystem na czas pandemii i nie tylko.
— Kryzysy przychodzą i odchodzą, ważne jest nie tylko, to w jaki sposób przez nie przejdziemy, ale też to jakim wizerunkiem nasza firma będzie się cieszyć zarówno w trakcie epidemii, jak i po jej opanowaniu. Dlatego warto pozycjonować się jako bezpieczny, stabilny i godny zaufania pracodawca. Jeśli wiemy co chcemy przekazać nie powinniśmy rezygnować z kampanii digital, tylko dostosować ją do nowych warunków
— mówi Michał Wełna, z domu mediowego Czarna Owca, współautor raportu.
Poza teoretycznymi poradami, przygotowaliśmy też praktyczne narzędzie - “Matryce Komunikacji Employer Brandingowej”, która pomoże tym z Was, którzy chcą wykorzystać czas pandemii do skutecznego przebudowania (lub stworzenia) komunikacji Employer Brandingowej w swojej firmie. Moglibyśmy jeszcze długo pisać o tym, co znajdziecie w opracowaniu “Employer Branding w trakcie kryzysu i po nim”, ale lepiej będzie kiedy sami wyrobicie sobie zdanie na jego temat. Możecie go pobrać, wpisując ades e-mail w poniższym formularzu.
— Wierzymy, że czas kryzysu można dobrze wykorzystać by przygotować się na to, co nas wszystkich czeka. A czeka nas wiele. “Sezon” działań EB, który zaczyna się na przełomie marca i kwietnia jest w tym roku niezwykły i wymaga wyjątkowych działań. Z własnego przykładu wiemy, że kampanie które miały ruszać lada moment, nie mogły wystartować w pierwotnym kształcie i zostały przebudowane tak, by odpowiedzieć na nowe potrzeby rynku
Autorzy publikacji: - Maja Gojtowska - www.gojtowska.com - Michał Wełna & Katarzyna Zimna - Dom Mediowy Czarna Owca - www.dmczarnaowca.pl - Przemysław Boruciński & Karol Szczawiński - Uszka. - www.uszka.pl
— mówi Karol Szczawiński, CEO & Co-Founder Agencji Kreatywnej Uszka w Barszczu, współautor raportu.