Strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz odtwarzacza wideo (YouTube). Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności
Rozumiem i akceptuję
cover

Wyzwanie

CEKO to niewielka serowania z Goliszewa w Wielkopolsce, która produkując naturalne sery, zaopatruje firmy z sektora HoReCa. Wieloletnia obecność i jakość oferowanych produktów sprawiły, że firma osiągnęła silną pozycję w tej kategorii. Kolejnym naturalnym etapem w jej rozwoju było wejście z oferowanymi produktami na rynek detaliczny. Naszym zadaniem było stworzenie od podstaw marki konsumenckiej, mocno osadzonej w regionie i spójnej z wartościami z jakimi produkowany jest ser w Goliszewie.

Rozwiązanie

Poznanie ludzi tworzących serowarnię CEKO było dla nas punktem wyjścia do spozycjonowania marki. Chcieliśmy żeby szczerze i prawdziwie pokazywała pasję do produkcji sera, budując przy tym kulturę serowarstwa. W serowarni poznaliśmy Jacka oraz Mikołaja – serowarów, których poza miłością do sera, łączyło coś znacznie mocniejszego - więź ojca i syna, która w serowni przerodziła się w relacje mistrz – uczeń.

 

Każdy z nich był uosobieniem wartości wyznawanych w Goliszewie - cierpliwości, szczegółowości, chęci do nauki oraz serca wkładanego w proces produkcji sera. Ich historia zainspirowała nas do stworzenia idei „Czas na naturalnie dojrzały smak”, którą pokazaliśmy, że w Goliszewie nie ma miejsca na pośpiech, a dobry ser potrzebuje czasu, aby jego smak był pełny i wyrazisty. Dodatkowo Jacek i Mikołaj w relacjach mistrz i uczeń podkreślili kraftowy charakter marki.

Do całościowego zdefiniowania tożsamości marki, brakowało nam podkreślenia regionu, z którego pochodzi ser. Dzięki współpracy z lokalnymi antropologami kultury i lokalną społecznością, identyfikację wizualną marki oparliśmy na snutkach Golińskich, które od początku XX wieku są częścią kultury okolic Goliszewa i do dzisiaj są obecne wśród mieszkańców regionu.

Opowieść o marce pokazaliśmy na storytellingowej stronie internetowej. Użytkownicy mogli dowiedzieć się m.in co sprawia, że ser ma dziury, jak jest wędzony i poznać tajniki jego produkcji na dedykowanym blogu.

Bieżącą komunikację marki prowadziliśmy na Facebooku, Instagramie oraz w sieci reklamowej Google. Tym na czym zależało nam najbardziej było sprawienie, aby użytkownik oglądający kreacje mógł poczuć smak serów z Goliszewa. Dopełnieniem komunikacji marki była jej obecność w sklepach, gdzie stworzyliśmy stoiska, standy oraz woblery.

Budowa marki na bazie jej kultury i regionu z którego się wywodzi, zaowocowała prawdziwą i przede wszystkim smaczną komunikacją, którą doceniło wielu wielbicieli sera. Setki zapytań o dostępność serów w sklepach i reakcje konsumentów, dały dobry początek do dalszego rozwijania marki w duchu spokoju płynącego z Goliszewa.

 

klient

Sery z Goliszewa

Ceko

zakres działań
  • Kampania
  • Social Media
  • WWW
  • Print
  • Branding
  • Trade