Strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz odtwarzacza wideo (YouTube). Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności
Rozumiem i akceptuję
cover

Wyzwanie

Crime+Investigation Polsat to jeden z programów grupy A+E Network, który skupia się głównie na pokazywaniu rekonstrukcji zbrodni i śledztw. W 2018 roku grupa A+E, wyprodukowała lokalną serię „Opowiem Ci o zbrodni”, która w odróżnieniu od innych hitów klienta tj. Wikingowie czy Pawn Stars wymagała niestandardowej promocji aby skutecznie zaistnieć w świadomości odbiorców. Naszym zadaniem była promocja serialu w bardzo sprecyzowanej grupie docelowej – fanów kryminałów.

 

 

Rozwiązanie

“Opowiem ci o zbrodni” to seria, która opowiada o najgłośniejszych zbrodniach, jakie wydarzyły się w Polsce na przełomie lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych. Gospodarzem każdego odcinka jest znany polski pisarz kryminalny, który przeprowadza widza przez najbardziej tajemnicze i okrutne szczegóły zbrodni. We współpracy z wydawnictwem Kompania Mediowa powstała również książka pod tym samym tytułem, w której ci sami pisarze na swój sposób, przedstawiają zbrodnie, które wstrząsnęły Polską.

Po dokładnej analizie grupy docelowej, postanowiliśmy wykorzystać potencjał pisarzy i oprzeć promocję serii na fragmentach opowiadań, pokazując je w zupełnie niestandardowej formie. Nasze założenie było proste – dajmy fanom przeczytać fragment mrożącej krew w żyłach historii na Instagramie i powiedzmy im, gdzie i jak mogą poznać jej ciąg dalszy.

Realizacja

Wykorzystaliśmy do tego silne angażujący format Insta Stories i jako jedni z pierwszych w Polsce, przenieśliśmy książkę do mediów społecznościowych, tworząc Kryminalne Stories. Dzięki temu fani Crime+Investigation Polsat mogli wejść w tajemniczy świat zbrodni i dowiedzieć się, gdzie mogą poznać dalszy przebieg historii.

 

W ramach promocji “Opowiem Ci o zbrodni” publikowaliśmy również dostosowane zwiastuny telewizyjne i fragmenty zapowiedzi odcinków z pisarzami w rolach głównych. Działania na Instagramie wspieraliśmy także komunikacją na Facebook’u, publikując dopasowane do kanału zwiastuny oraz organizowaliśmy konkursy, w których fani mieli możliwość wygrania książek jednego z autorów.

 

 

 

 

klient

A+E Networks

(telewizja Crime+Investigation Polsat)

zakres działań
  • Social Media