Strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz odtwarzacza wideo (YouTube). Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności
Rozumiem i akceptuję
cover

Wyzwanie

Studenci i absolwenci wchodzący na rynek pracy, są atrakcyjną grupą zawodową. Żeby stać się jej pracodawcą z wyboru, grupa spółek DANONE przygotowała „Ofertę dla młodych” zbiór programów rozwojowych, dopasowanych do poziomu, doświadczenia i oczekiwań kandydata. W ramach programów managerskiego, stażowego, ambasadorskiego oraz praktyk, DANONE stworzył przyjazne miejsce do rozwoju dla młodych. Naszym zadaniem było przeprowadzenie kampanii, która poinformuje studentów z konkretnych uczelni o tym, co przygotował dla nich DANONE oraz zachęci ich do składania aplikacji.

Rozwiązanie

Żeby trafnie odpowiedzieć na potrzeby studentów i zaciekawić ich ofertą DANONE, dowiedzieliśmy się, jakie mają oczekiwania i obawy związane z podjęciem pierwszej pracy w międzynarodowej korporacji. Pomogły nam w tym serie spotkań ze stażystami DANONE, analiza wyników EVP skupiona na młodych, a także wiedza klienta zdobyta wcześniej na warsztatach. Zebrane insighty pozwoliły nam stworzyć kampanię pod hasłem „Nam to pasuje”. Razem z młodymi pracownikami grupy spółek pokazaliśmy w niej, że DANONE nie tylko rozumie potrzeby młodych pracowników, ale przede wszystkim dopasowuje się do nich, gwarantując elastyczność, transparentność, dojrzałe traktowanie i jasne zasady współpracy.

Realizacja

Żeby trafnie odpowiedzieć na potrzeby studentów i zaciekawić ich ofertą DANONE, dowiedzieliśmy się, jakie mają oczekiwania i obawy związane z podjęciem pierwszej pracy w międzynarodowej korporacji. Pomogły nam w tym serie spotkań ze stażystami DANONE, analiza wyników EVP skupiona na młodych, a także wiedza klienta zdobyta wcześniej na warsztatach. Zebrane insighty pozwoliły nam stworzyć kampanię pod hasłem „Nam to pasuje”. Razem z młodymi pracownikami grupy spółek pokazaliśmy w niej, że DANONE nie tylko rozumie potrzeby młodych pracowników, ale przede wszystkim dopasowuje się do nich, gwarantując elastyczność, transparentność, dojrzałe traktowanie i jasne zasady współpracy.

Zależało nam na tym, żeby studenci lepiej poznali „Ofertę dla młodych”. Dlatego komunikaty kierowały na dedykowany Landing Page na którym w przejrzysty sposób przedstawiliśmy każdy z programów. Chcieliśmy, żeby studenci mogli w łatwy sposób zapoznać się z ofertą grupy spółek i przekonać się do niej. Strona stwarzała też możliwość przejścia do systemu aplikacji, dzięki czemu wiedzieliśmy dokładnie ilu studentów było realnie zainteresowanych ofertą dla młodych w DANONE.

Komunikację uzupełnialiśmy działaniami OOH w okolicach uczelni, projektem stoiska targowego i materiałami promującymi ofertę.

Rezultat

Dotarliśmy do zdecydowanej większości grupy docelowej. Ilość sesji, oraz czas jaki studenci spędzili na Landing Page’u pokazuje, że udało się nam zainteresować ich ofertą DANONE. 

  • procent pokrycia TG (75 131/86 000)
  • przejść na LP
  • sekund średniego czasu na LP
  • procent konwersji na aplikuj
klient

Grupa Spółek DANONE

zakres działań
  • Kampania
  • Social Media
  • WWW
  • Video/TV
  • Print
  • Outdoor