Studenci i absolwenci wchodzący na rynek pracy, są atrakcyjną grupą zawodową. Żeby stać się jej pracodawcą z wyboru, grupa spółek DANONE przygotowała „Ofertę dla młodych” zbiór programów rozwojowych, dopasowanych do poziomu, doświadczenia i oczekiwań kandydata. W ramach programów managerskiego, stażowego, ambasadorskiego oraz praktyk, DANONE stworzył przyjazne miejsce do rozwoju dla młodych. Naszym zadaniem było przeprowadzenie kampanii, która poinformuje studentów z konkretnych uczelni o tym, co przygotował dla nich DANONE oraz zachęci ich do składania aplikacji.
Żeby trafnie odpowiedzieć na potrzeby studentów i zaciekawić ich ofertą DANONE, dowiedzieliśmy się, jakie mają oczekiwania i obawy związane z podjęciem pierwszej pracy w międzynarodowej korporacji. Pomogły nam w tym serie spotkań ze stażystami DANONE, analiza wyników EVP skupiona na młodych, a także wiedza klienta zdobyta wcześniej na warsztatach. Zebrane insighty pozwoliły nam stworzyć kampanię pod hasłem „Nam to pasuje”. Razem z młodymi pracownikami grupy spółek pokazaliśmy w niej, że DANONE nie tylko rozumie potrzeby młodych pracowników, ale przede wszystkim dopasowuje się do nich, gwarantując elastyczność, transparentność, dojrzałe traktowanie i jasne zasady współpracy.
Żeby trafnie odpowiedzieć na potrzeby studentów i zaciekawić ich ofertą DANONE, dowiedzieliśmy się, jakie mają oczekiwania i obawy związane z podjęciem pierwszej pracy w międzynarodowej korporacji. Pomogły nam w tym serie spotkań ze stażystami DANONE, analiza wyników EVP skupiona na młodych, a także wiedza klienta zdobyta wcześniej na warsztatach. Zebrane insighty pozwoliły nam stworzyć kampanię pod hasłem „Nam to pasuje”. Razem z młodymi pracownikami grupy spółek pokazaliśmy w niej, że DANONE nie tylko rozumie potrzeby młodych pracowników, ale przede wszystkim dopasowuje się do nich, gwarantując elastyczność, transparentność, dojrzałe traktowanie i jasne zasady współpracy.
Zależało nam na tym, żeby studenci lepiej poznali „Ofertę dla młodych”. Dlatego komunikaty kierowały na dedykowany Landing Page na którym w przejrzysty sposób przedstawiliśmy każdy z programów. Chcieliśmy, żeby studenci mogli w łatwy sposób zapoznać się z ofertą grupy spółek i przekonać się do niej. Strona stwarzała też możliwość przejścia do systemu aplikacji, dzięki czemu wiedzieliśmy dokładnie ilu studentów było realnie zainteresowanych ofertą dla młodych w DANONE.
Komunikację uzupełnialiśmy działaniami OOH w okolicach uczelni, projektem stoiska targowego i materiałami promującymi ofertę.
Dotarliśmy do zdecydowanej większości grupy docelowej. Ilość sesji, oraz czas jaki studenci spędzili na Landing Page’u pokazuje, że udało się nam zainteresować ich ofertą DANONE.
Grupa Spółek DANONE