Strona wykorzystuje pliki cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz odtwarzacza wideo (YouTube). Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję".

Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności
Rozumiem i akceptuję
cover

Wyzwanie

Stock Polska to jeden z czołowych producentów alkoholi w Polsce, a w jego portfolio znajdują się takie marki alkoholi premium, jak Beluga, Auchentoshan czy Jim Beam. Trunki z tej kategorii konsumowane są głównie w barach i restauracjach, dlatego dla Stock Polska bardzo ważne jest utrzymywanie stałego kontaktu z barmanami. To oni rekomendują koktajle, polecają alkohole i przybliżają ich historię. Stanęliśmy przed wyzwaniem stworzenia i prowadzenia platformy komunikacyjnej, która pozwoli klientowi budować długotrwałe relacje z barmanami na zasadzie obopólnych korzyści.

 

Rozwiązanie

Żeby zbudować zaangażowaną społeczność wokół platformy, skupiliśmy się nad ideą, jaka będzie jej przyświecać. Chcieliśmy żeby barmani o różnym stopniu zaawansowania, mieli dostęp do rzetelnej wiedzy barmańskiej, ciekawych informacji ze świata baru, rozrywki związanej z miksologią i wskazówek dotyczących autopromocji. Żeby tego dokonać, zaprosiliśmy do współpracy najlepszych barmanów w Polsce, którzy poza zapewnieniem wysokiej jakości treści, swoim wizerunkiem zwiększą zasięg i prestiż platformy. Stąd pojawiła się idea „Od ludzi bardu dla ludzi baru”, która podkreśla wyjątkowy charakter platformy budując głębsze relacje z markami alkoholi Stock Polska.

Realizacja

Proces tworzenia aplikacji BAR IS US zaczęliśmy od zebrania insightów od społeczności barmanów. Następnie połączyliśmy je z potrzebami biznesowymi klienta i przystąpiliśmy do pracy nad mapą funkcjonalną platformy. W rezultacie treści w aplikacji podzieliliśmy na 4 obszary, które realizują inny cel.

 

Wiedza Barmańska

Edukuje i poszerza kompetencje barmanów za pomocą artykułów na temat sztuki barmańskiej, alkoholi Stock Polska i receptur na dobre koktajle.

 

Konkursy

Umożliwiają użytkownikom sprawdzenie swojej wiedzy i umiejętności w praktyce.

 

Quizy

Barmani utrwalają systematycznie nowo nabytą wiedzę i zdobywają punkty, które następnie wymieniają na nagrody.

 

Aktualności

Zapewniają porcję najnowszych informacji ze świata baru i informują o nowościach dostępnych w portfolio klienta

 

Od początku zależało nam na tym, żeby dostęp do aplikacji mieli jedynie prawdziwi barmani. Dlatego każdy użytkownik musi posiadać kod weryfikacyjny, który może uzyskać od przedstawiciela handlowego Stock Polska, ambasadora marki lub poprzez landing page. Dodatkowym zabezpieczeniem było napisanie aplikacji w technologii PWA. Dzięki temu nie jest ona dostępna w sklepach z aplikacjami, jak App Store czy Google Play, a pobrać ją można jedynie z landing page po przejściu procesu weryfikacyjnego.

Dzięki promocji BAR IS US przez system poleceń i pracy przedstawicieli handlowych, udaje się nam systematycznie powiększać społeczność barmanów. Po tygodniu od startu aplikacji zgromadziliśmy ponad 120 użytkowników, a ich liczba systematycznie wzrasta. Razem z rosnącym zasięgiem platformy, będziemy ją w przyszłości rozwijać o nowe funkcjonalności i bardziej angażować jej użytkowników. Wszystko po to, aby bardziej łączyć marki Stock Polska z barmanami.

 

 

klient

Stock Polska

zakres działań
  • Mobile
  • Program lojalnościowy